Ομάδα ΔΙΑΣ: Κράτα με στα χέρια σου σφιχτά

Οκτώβριος 15, 2010

‘Κάτι έχει αλλάξει μέσα μου. Κάτι έχει έρθει στην επιφάνεια. Κάτι που χρόνια έμενε βαθιά στη ντουλάπα μου.

Από τη μέρα που σε αγκάλιασα, από τη μέρα που με αγκάλιασες.

Στην αρχή είπα είναι κάτι περαστικό. «…Φταίει που τρίβω το καβλί μου στη πλάτη σου κάθε μέρα τόσες ώρες…»  Περισσότερες απ’ όσες θα το ακουμπήσω σε όλη τη ζωή μου στη γυναίκα μου.

Όταν όμως οδήγησα τη μηχανή εγώ και ένιωσα τον ανδρισμό σου να σπαρταράει πίσω μου, πάνω μου, κατάλαβα πως είχα περάσει την κόκκινη γραμμή.

Οι μέρες έχουν περάσει. Οι ενοχές όταν βλέπω στα μάτια την γυναίκα μου διαλύονται.  Τώρα πια ξέρω.

Τώρα έχω πιστέψει αυτό που έλεγε ο χίπης αδερφός μου: ‘Δώσε αγαπη και η αγάπη θα επιστρέψει σε σένα’. Είμαι βέβαιος πως η εγκληματικότητα έπεσε από τη μέρα που βγήκαμε όλοι εμείς στο δρόμο όχι για άλλο λόγο, παρά για το ότι όλοι αγαπήσαμε και αγαπηθήκαμε με την αίσθηση του οδηγού μας και του συνοδηγού μας.

Τέρμα πια οι ονειρώξεις. Τώρα πια σε ακουμπάω κάθε μέρα. Με κάνεις να αισθάνομαι λιγότερο μπάτσος και περισσότερο γουρούνι έτοιμο να κυλιστεί στο βούρκο μαζί σου. Είμαι χοίρος εφαψίας και ο κόσμος είναι πιο όμορφος’

Share

2 Σχόλια “Ομάδα ΔΙΑΣ: Κράτα με στα χέρια σου σφιχτά”

  1. marinos litras Says:

    RE POUSTARA!!!!OREES FANTASIOSEIS EXEIS!!!LOUGRA!

  2. Gilletina Says:

    Εύγε cher Rare,
    Μόλις δημιούργησες ένα νέο ταμπού. Βέβαια οι προθέσεις σου δεν μου φαίνονται τόσο αθώες…
    Προβλέπω πολλά μπατσοσουπιάσματα λόγω αλλαγής της ευστάθειας της μηχανής από τη λάθος θέση που θα πάρει ο αναβάτης προς αποφυγή τυχόν πουτσοτριψίματος…


Σχολιάστε

