Ο ΣΚΑΤΩΜΕΝΟΣ ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΗΝΗ ΠΑΛΙΑΤΣΟΙ (34 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ 17Η ΝΟΕΜΒΡΗ)

Νοέμβριος 16, 2007

cfst1.jpg

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΨΩ

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ

nhsy2.jpg

ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΓΑΛΟΣ, ΕΓΩ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΜΗΔΑΜΙΝΟ

ΝΑ ΓΙΝΩ ΗΡΩΑΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ

ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ

ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ ΣΚΑΤΩΝ,

ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΚΑΤΩΜΕΝΟΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟΣ

ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΜΩΜΟΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΒΡΩΜΕΡΟΣ

poft3.jpg

ΚΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΗΣΩ

ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΦΕΥΡΩ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙΕ ΜΟΥ: ΨΕΜΑ, ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ, ΞΑΝΑ ΨΕΜΑ

ΤΟΣΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑ REALPOLITIK

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΧΑΖΩΝ ΚΟΛΕΓΙΟΠΑΙΔΩΝ.

rgim4.jpg

ΣΙΝΕΣΤΡΑ, ΣΙΝΕΣΤΡΑ, ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ

ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΤΡΟΥΑ ΚΑΡ ΜΕ ΤΟ ΜΟΧΘΗΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ

ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΡΙΜΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΙΝΕΣΤΡΑ (ΧΕΣΤΡΑ; ΜΑΝΕΣΤΡΑ;)

bjui5.jpg

ΣΚΑΤΑ, ΣΚΑΤΑ, ΣΚΑΤΑ

ΑΥΤΑ ΕΧΩ, ΑΥΤΑ ΑΥΓΑΤΙΖΩ, ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΙΝΩ

ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΠΕΛΑΤΑΚΟ, ΨΗΦΟΦΟΡΕ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΗ

ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΨΩ.

xoun6.jpg

5 Σχόλια “Ο ΣΚΑΤΩΜΕΝΟΣ ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΗΝΗ ΠΑΛΙΑΤΣΟΙ (34 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ 17Η ΝΟΕΜΒΡΗ)”

  1. knowhow Says:

    Κάποιοι είχαν πεί κάποτε οτι η αρχική αναρχική κατάληψη του πολυτεχνείου απαλοτριώθηκε τις μετέπειτα μέρες απο πράκτορες της cia. Αν κρίνουμε τον αντιδραστικό και εξόχως φτυσίσιμο πολιτικό βίο των γνωστων πρωτοκλασάτων της δεύτερης και της τρίτης μέρας τότε ξέρουμε ποιοί είναι οι πράκτορες.
    Οι αρχικοί αναρχικοί της κατάληψης παρέμειναν στην αφάνεια και στις αξίες τους.

  2. ioudas Says:

    χρυσόστομε!


  3. Θυμός. Ναι. Μάς μένει και τίποτα άλλο;

  4. roidis Says:

    Raresteak!…
    Που είσαι τόσο καιρό, παράτησες το μαγαζί;
    😦

  5. raresteak Says:

    επέστρεψα αγαπητέ μου… για να φύγω…


Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

