Ιστορία Τέχνης 3: The Gay and The Queer

Μαΐου 9, 2007

Αν οι απόκριες ήταν μια νησίδα αμφισβήτησης των σεξουαλικών παγιώσεων για τις προνεωτερικές κοινωνίες, η Eurovision είναι το αντίστοιχο σύγχρονο πανηγύρι της ξεκούδουνης επιθυμίας καθώς αποδεσμεύεται από το urban angst. Φέτος η παρενδυσία εκπροσωπείται από δύο μάλλον αντίθετα παραδείγματα:

Από τη μία έχουμε μια mainstream και άνευρη drama queen από την Δανία,

και από την άλλη έναν crossdressing impersonator από την Ουκρανία ως εξωφρενική μεσήλικα της λαϊκής.

Πρόκειται για μια σύγκρουση γιγάντων, μια σύγκρουση ανάμεσα στο πεζό gay και το φανταχτερό queer. Το queer ετοιμάζεται να πάρει την εκδίκησή του από τις συνηθισμένες αναπαραστάσεις. Όταν η Verka θα κερδίζει τη Eurovision, είναι πιθανό εκεί πάνω στην ΕΡΤ να αρχίσουν να σκέφτονται σοβαρά την Αννίτα Πάνια και τα παρατράγουδά της για του χρόνου. Ένας άλλος Καρβέλας είναι εφικτός… :-ρ

6 Σχόλια “Ιστορία Τέχνης 3: The Gay and The Queer”

  1. Queerdom Says:

    Verka Verka Verka!!! Ειδικά επειδή είναι από εκεί που είναι..:) Ναιι!!!


  2. ‘ψηφίζω’ ουκρανία κάθε χρονιά, rare

    [regardless ;)]

  3. Exiled Says:

    Χαχαχα! 😆
    Η αλήθεια είναι ότι η Βέρκα είναι πιο ποπ, άρα πιο ταιριαστή του «θεσμού». Το καμπαρέ έχει πεθάνει το ’30!

  4. melomenos Says:

    είναι για πολλά γέλια!!! 😀


  5. Δεν είναι το ίδιο… Ο Danilko/Serdyuchka είναι αυθεντικός, ενώ καθετί πάνω στον Καρβέλα και στο τσίρκο του είναι ψεύτικο…

  6. raresteak Says:

    Ok,
    Ο Vampyros Lesbos χορός που συνόδευε την Marija ήταν η καλύτερη επιλογή.

    The Queerest of the Queer!


Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: