Αυτή είναι η γενιά μου

Δεκέμβριος 13, 2006

aaa.jpg

[Ακόμα και στη χαρά μας έκαναν όξινους, Αυτή είναι η γενιά μου, Η πρέζα απέκτησε αισθητική αξία, Αυτή είναι η γενιά μου, Άκουσες το Screamadelica δεκαπέντε χρόνια μετά, Αυτή είναι η γενιά μου, Higher Than The Sun, Αυτή είναι η γενιά μου, Όλοι γαμημένοι νάρκισσοι και γαμημένα ανασφαλείς, Αυτή είναι η γενιά μου, Λιγώνουμε για την αγκαλιά, αλλά ψαρώνουμε στο ενδεχόμενο, Αυτή είναι η γενιά μου, Ακόμα ψάχνεται ενόσω την καβαλάνε μεσήλικες καρεκλοκένταυροι, Αυτή είναι η γενιά μου, Λίγη μελωδία; Ξέχνα το, Αυτή είναι η γενιά μου]

8 Σχόλια “Αυτή είναι η γενιά μου”

  1. tifoeus Says:

    Αυτή είναι και η δικιά μου.

  2. ioudas Says:

    θα έλεγα πως είναι και η δική μου αλλά με μπερδεύει το «άκουσες το screamadelica» δεκαπέντε χρόνια μετά». πιθανοτατα λοιπόν είσαι αρκετά νεώτερος. πάντως το ποστ με κάλυψε 100% γι αυτό ακολουθεί δωράκι:

    People try to put us d-down (talkin bout my generation)
    People try to put us ddown (talkin bout my generation)
    Just because we get around (talkin bout my generation)
    Just because we get around (talkin bout my generation)
    Things they do look awful cold (talkin bout my generation)
    Things they do look awful cold (talkin bout my generation)
    I hope I die before I get old (talkin bout my generation)

    This is my generation
    This is my generation, baby

    Why dont you all fade away (talkin bout my generation)
    Why dont you all fade away (talkin bout my generation)
    And dont try to dig what we all say (talkin bout my generation)
    And dont try to dig what we all say (talkin bout my generation)
    Im not trying to cause a big sensation (talkin bout my generation)
    Im just talkin bout my generation (talkin bout my generation)

    This is my generation
    This is my generation, baby

  3. raresteak Says:

    @ ioudas

    Η απέυθυνση περί του Screamadelica είναι σε κάποιον τρίτο που μάλλον δεν ανήκει στη γενιά μου.

    Όσο για τους Who, είναι προφανές ότι αποτελούν τη βασική αναφορά αυτού του post.
    Σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι! είναι αγαπημένο

  4. indictos Says:

    ΟΚ υπάρχει και άλλη μια γενιά ενδιάμεσα η γενια του punk.
    Thats MY generation.
    Πάρε και ένα δωράκι και από εκεί ( χαρακτηριστικό γνώρισμα της γενιάς μου) Boredom – Buzzcocks

  5. raresteak Says:

    Σε ευχαριστώ indictos

    τώρα χρειαζόμαστε και ένα δωράκι από τα 80’s για να ολοκληρωθεί το παζλ…

  6. οι σκιές μιλάν Says:

    Our generation has had no Great Depression, no Great War. Our war is spiritual. Our depression is our lives.

    Pixies – Where is my mind (Live)

  7. raresteak Says:

    Η καλύτερη ανταπόκριση από τα 80’s που μπορούσα να φανταστώ

    (just like a mind reader mr Shadows ;-))


  8. Η δική μου είναι ανύπαρκτη ακόμα,ευελπιστω όμως..!


Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

