‘Στην Εξοχή’ με τον ΟΣΕ

Αύγουστος 1, 2006

Η σημαντικότερη έκθεση σύγχρονης ελληνικής τέχνης για φέτος συμβαίνει στην περιφέρεια. Στην πόλη των Τρικάλων, στις πολύ όμορφες εγκαταστάσεις του Μύλου Ματσόπουλου, μπορεί κανείς να θαυμάσει τα εκθέματα της συλλογής Μπέλτσιου… με λίγη τύχη.

exoxh.JPG

Ξεκίνησα το ταξίδι μου στις 8:50 το πρωί με ένα τρένο γεμάτο όρθιους επιβάτες. Ευτυχώς είχα προβλέψει να βγάλω εισιτήριο 3 μέρες νωρίτερα -στην εξευτελιστική τιμή των 10,60 ευρώ- και έτσι είχα εξασφαλίσει θέση στο παράθυρο. Δεδομένων των τιμών του πετρελαίου και των διοδίων καθώς και των εξαιρετικά βελτιωμένων υπηρεσιών των ελληνικών σιδηροδρόμων, είναι ανοησία να ταξιδέψεις με άλλον τρόπο.

Τέσσερις ώρες μετά, εγκατέλειπα τον παραδείσιο κλιματισμό του τρένου για να πατήσω το πόδι μου σε μια πόλη που έβραζε σαν καμίνι. Αργότερα έμαθα ότι τα μαγαζιά εκεί κλείνουν στις 13:30. Απόλυτα δικαιολογημένο. Οι οιωνοί δεν ήταν με το μέρος μου.

exoxh-1.JPG

Φτάνοντας στην έκθεση, η οποία είναι πολύ κοντά στον σταθμό, με ενημέρωσαν πως ανοίγει στις 9 το βράδυ ‘λόγω των βιντεοπροβολών που θέλουν σκοτάδι’. Και εγώ ο ανόητος καλομαθημένος Αθηναίος που έφαγα τα νιάτα μου στις σκοτεινές αίθουσες των γκαλερί και των μουσείων τώρα έτρωγα την μεγαλειωδέστερη καλλιτεχνική πόρτα της ζωής μου. Δυστυχώς, έπρεπε να αναχωρήσω νωρίτερα και έτσι έμεινα με την Kodak στο χέρι…

exoxh-2.JPG

Ηθικά διδάγματα:

Δεν είναι μια έκθεση για περαστικούς. Για να την δεις θα πρέπει να διανυκτερεύσεις στην πόλη. Υποτίθεται ότι θα τελείωνε στις 30 Ιουλίου, αλλά μου είπαν ότι θα πάρει παράταση.

Μην διανοηθείς να κυκλοφορήσεις στα Τρίκαλα πριν το σούρουπο, γιατί απλά θα βρουν το αφυδατωμένο σαρκίο σου να κείτεται στις όχθες του Ληθαίου.

